افزایش اعتماد کاربران

 

استفاده از درگاه پرداخت معتبر

در صورتی که از درگاه‌ های پرداخت معتبر بانکی برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده نکنید نمی‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید و فرآیند فروش کالا را انجام دهید.

به دلیل اینکه در کنار عدم خرید مشتریان پلیس فتا نیز به منظور جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی به شما تذکر می‌دهند و همین امر ممکن است باعث غیر فعال شدن وبسایت فروشگاهی شما شود .

پس توجه به درگاه پرداخت بسیار مهم است و البته از درگاه های پرداخت غیر مرسوم به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که به عنوان مثال شما در سایت‌های ایرانی نباید از درگاه پرداخت پی پال یا درگاه های پرداخت ارز دیجیتال استفاده کنید چون اکثر ایرانی ها به این روش پرداخت مسلط نیستند.

دیزاین صفحه اصلی وب سایت

همچنین طراحی دیگر صفحات وب سایت می تواند در افزایش اعتماد کاربران در کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار باشد و منجر به وفاداری مشتریان شود.

بدون شک طراحی  از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در فروش اقلام وبسایت بسیار تاثیر گذار باشد طراحی بنر های جذاب و

گرافیک زیبا در طراحی وب سایت در این زمینه بسیار مهم می باشد و

شما باید از افرادی برای طراحی وب سایت خود تصمیم بگیرید که سلیقه خوبی در طراحی و

چینش ابزار مختلف وبسایت شما در کنار یکدیگر دارند و کاربران می توانند به راحتی با وبسایت کار کنند و همین امر منجر به اعتمادسازی می شود.

نکته دیگری که در رابطه با طراحی وب سایت در جهت افزایش اعتماد کاربران بین مشتری و مدیر می بایست مد نظر قرار داده شود این است که:

در قسمت های مختلف سایت در صورتی که باگ برنامه نویسی یا خطایی وجود دارد خطاهای آن کاملاً برطرف شوند تا زمانی که کاربر در سایت گردش می کند با کلیک کردن روی لینک ها با این خطاها روبرو نشود.

به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید از یک وب سایت فروشگاهی را دارید و با کلیک بر روی یک کدام از محصولات با خطا روبرو می شوید حال آیا شما تمایل به خرید از این وب سایت دارید یا خیر ؟

مطمئنم پاسخ منفی می باشد .

به دلیل اینکه سایتی که دارای خطا می باشد مطمئن باگ های دیگری نیز دارد که می‌تواند فرآیند خرید را برای مشتری مشکل کند و همین امر عدم اعتماد مشتری نسبت به وب سایت را می رساند.

تاثیر شبکه های اجتماعی مارکتینگ در افزایش اعتماد کاربران وب سایت

فضای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بهترین بستن در زمینه افزایش اعتماد کاربران وب سایت ها باشد و

مدیران وب سایت با تبلیغات موثر و هدفمند می‌توانند مشتریان حوزه خود را پیدا کنند و در جهت افزایش اعتماد کاربران وب سایت خود برای آنها تبلیغات موثر ارائه دهند و البته توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی امروزه از مهم‌ ترین ابزار برای تبلیغات همچنین بدست آوردن درآمد بالا می باشد.

نکته‌ای که در رابطه با استفاده از شبکه‌ های اجتماعی و وب سایت های فروشگاهی وجود دارد این است که:

شبکه‌ های اجتماعی دسترسی بهتری نسبت به وبسایتها دارند و هر کسی که گوشی هوشمند دارد مطمئنا یکی از شبکه‌ های اجتماعی را نیز در اختیار دارد و همین امر قدرت شبکه های اجتماعی نسبت به فروشگاه های اینترنتی را می‌رساند.

اما باید بگویم نکته ای در رابطه با فروشگاه های اینترنتی است این باشد که فروشگاه های اینترنتی دارای درگاه پرداخت ایمن هستندT

نسبت به شبکه‌ های اجتماعی هستند و البته وبسایتهای فروشگاهی مزیت های بی شماری را دارند در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد اما در این مقاله توجه داشته باشید که برای اینکه افزایش اعتماد کاربران نسبت به وب سایت خود را افزایش دهید کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی می تواند یک فرآیند بسیار اثربخش باشد.

با توجه به این که شبکه‌های اجتماعی دارای یک فضای صمیمی و دوستانه هستند تبلیغات در این فضا می تواند منجر به رشد کسب و کار آنلاین شما شود و البته افزایش اعتماد کاربران را بهتر ایجاد میکند.

seo

مهمترین عاملی که میتواند در اعتماد سازی کاربران تاثیر زیادی داشته باشد seo میباشد .

بدلیل اینکه دیده شده در موتور های مجستجو میتواند در افزایش اعتماد کاربران بسیار موثر باشد.

توجه داشته باشید این موارد تنها بخشی از افزایش اعتماد کاربران در کسب و کارهای انلاین میباشد و در مقاله های بعدی در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه میکنیم .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]