۶ دلیل مهم که چرا باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید ؟

یکی از سوالاتی که اغلب پرسیده می‌شود این است : چرا باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید ؟ این سایت قدیمی من به اندازه کافی خوب نیست ؟ چرا باید از یک سیستم دیگر به وردپرس برویم ؟ اگر از این سوالات دارید  ، پس در مکان مناسب هستید . در این مقاله ۶ دلیل مهم را به اشتراک خواهیم گذاشت که چرا باید از وردپرس استفاده کنید .چرا باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید ؟
ما همچنین تمام انواع مختلف وب سایت‌هایی را که می‌توانید با وردپرس ایجاد کنید و نیز مکان‌های محبوب که از آن استفاده می‌کنند را نیز پوشش خواهیم داد .

 

نکته : در طی این مقاله ، وقتی می‌گوییم وردپرس ، ما درباره WordPress.org صحبت می‌کنیم که به وردپرس نیز معروف است . لطفا ً این را با WordPress.com که سرویس میزبانی است اشتباه نگیرید . برای جزئیات ، مقایسه ما از WordPress.org در برابر WordPress.com را ملاحظه کنید .
یکی از اشتباه‌ات رایج درباره وردپرس این است که فقط یک پلتفرم وبلاگ نویسی است .
این طور نیست ..

در حالی که وردپرس به عنوان یک ابزار بلاگ نویسی آغاز شد ، در طول سال‌ها به یک سازنده وب سایت قدرتمند و یک سیستم مدیریت محتوای قوی ( CMS ) تبدیل شد .

بهترین قسمت در مورد وردپرس این است که استفاده و انعطاف‌پذیری کافی برای ایجاد انواع مختلف وب سایت‌ها آسان است . به همین دلیل است که این قدر محبوبیت پیدا کرده‌است .براساس یکی از بررسی های اخیر , وردپرس 32 درصد از همه ی وب سایت‌ها در اینترنت را به خود اختصاص داده‌است .
به دلیل ویژگی‌های مقاوم آن , بسیاری از برندهای برتر از وردپرس برای قدرت دادن به وب سایت‌هایی مانند مجله تایم , فیسبوک , نیویورک , دیزنی , هدف , نیویورک‌تایمز , و بیشتر استفاده می‌کنند .
اجازه دهید نگاهی بیاندازیم که چرا باید از وردپرس برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید .

۱. وردپرس همانند آزادی است

وردپرس یک نرم‌افزار آزاد است . این به این معنی است که شما آزاد هستید که دانلود کنید، نصب کنید، استفاده کنید و آن را برای مطابقت با نیازهای خود اصلاح کنید . می‌توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایت استفاده کنید . برای یادگیری بیشتر ، مقاله ما را در مورد این که چرا وردپرس آزاد است ، ببینید ؟ .
در حالی که خود نرم‌افزار وردپرس آزاد است ، شما به نام دامنه و میزبانی وب برای نصب آن نیاز دارید .
نام دامنه آدرس سایت شما در اینترنت است . این همان چیزی است که کاربران شما در نوار آدرس مرورگر آن‌ را برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می‌کنند ( برای مثال ، wpbeginner.com ) .

میزبانی وب سایت, وب سایت شما است که در آن همه فایل‌های سایت شما ذخیره می‌شوند .
ما استفاده از Bluehost را توصیه می‌کنیم . آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های میزبان در دنیا هستند و یک سرویس دهنده وردپرس را به طور رسمی توصیه کرده‌اند .
آن‌ها همچنین به کاربران WPBeginner نیز ۶۰ % تخفیف در میزبانی و یک نام دامنه رایگان ارائه می‌کنند . اساسا ً شما می‌توانید با ۲.۷۵ دلار در ماه شروع کنید .
آیا به توصیه‌های میزبانی بیشتری نیاز دارید ؟ انتخاب بهترین ارائه دهندگان سرویس‌های میزبانی وردپرس را مشاهده کنید .
اگر می‌خواهید یک نفر با تجربه سایت وردپرس را راه‌اندازی کند ، اعضای بااستعداد ما از این که به شما کمک کنند خوشحال هستند . بهترین قسمت این است که ما یک سرویس راه‌اندازی بلاگ رایگان را ارائه می‌کنیم .

همچنین می‌توانید این کار را با پیروی از قدم ما با راهنمای گام‌به‌گام روی نحوه نصب وردپرس را انجام دهید .
اگر شما به هر مشکلی با وردپرس برخورد کردید، میتوانید به سادگی سوال خود را در گوگل تایپ کنید و wpbeginner را در پایان سوال اضافه کنید . احتمالا ً پاسخ وب سایت ما را پیدا خواهید کرد .

2. نصب وردپرس با تم‌ها و تم‌های وردپرس آسان است .

بخش بزرگی از افرادی که از وردپرس استفاده می‌کنند , نه طراحان وب و نه برنامه نویسان . در واقع بیشتر مردم از وردپرس بدون اطلاع قبلی از طراحی وب سایت‌ها شروع می‌کنند .
وردپرس یک راه‌حل کامل است , زیرا هزاران الگو وب سایت رایگان ( تم‌ها ) وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید . یک تم برای وردپرس تنها در مورد هر نوع وب سایت وجود دارد ( چه وبلاگ , سایت کسب‌وکار , یا یک فروشگاه آنلاین ) .
تم‌های وردپرس آسان است , زیرا بسیاری از آن‌ها با تابلوی گزینه‌های خودشان می‌آیند که به شما اجازه می‌دهند تا رنگ‌ها را تغییر دهید , لوگو را آپلود کنید, پس‌زمینه را تغییر دهید, اسلایدر زیبایی ایجاد کنید , و حقیقتا ً آن را بدون نوشتن هیچ کد سفارشی به نیازهای خود سفارشی‌سازی کنید .

همچنین می‌توانید با استفاده از متصل شونده‌ها عملکرد سفارشی به سایت وردپرس شما اضافه کنید . متصل شونده‌های وردپرس مانند برنامه‌هایی برای وب سایت شما هستند که می‌توانید از آن‌ها برای اضافه کردن ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند تجزیه و تحلیل , اشکال تماس , منطقه عضویت و بیشتر استفاده کنید .
همانند موضوعات , هزاران متصل شونده‌های آزاد و ویژه برای استفاده شما وجود دارد . برای یادگیری بیشتر , مقاله ما را در مورد آنچه که در وردپرس وجود دارد و چگونه کار می‌کنند , ببینید .
متصل شونده‌های وردپرس , با کنار گذاشتن قابلیت‌های اضافی برخی متصل شونده‌ها می‌توانند به شما اجازه دهند وب سایت خود را به یک پلتفرم کاملا جدید تبدیل کنید . نگاهی به تیم کارشناسی ما بیندازید .

۳. وردپرس همبستر سئو است!

وردپرس با استفاده از کدهای کیفیت بالا با کیفیت بالا نوشته می‌شود و نشانه‌گذاری معنایی را تولید می‌کند . این باعث می‌شود که گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، وردپرس را دوست داشته باشند .
به همین دلیل است که وردپرس بیش از دیگران در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارد .
با طراحی ، وردپرس یک دوستدار قوی سئو است . همچنین می‌توانید از متصل شونده‌های وردپرس برای بهینه‌سازی بیشتر وب سایت خود استفاده کنید . برای تکمیل گام به گام دستورالعملها، مراجعه کنید به راهنمای نهایی سئو وردپرس https://www.wpbeginner.com/wordpress-seo تا به درستی وب سایت خود را بهینه کنید.

4.نصب ومدیریت وردپرس آسان است .

این به شما این امکان را می‌دهد که متصل شونده‌ها و تم‌هایتان را از داخل داشبورد به روزرسانی کنید .
همچنین وردپرس زمانی که نسخه جدیدی عرضه میکند آن را به شما اطلاع می دهد, بنابراین می‌توانید با کلیک ساده روی یک دکمه , سایت خود را به روزرسانی کنید .
برای محافظت از داده‌های شما از هر حادثه یا هک کردن, شما به راحتی می‌توانید از یک متصل شونده پشتیبان وردپرس استفاده کنید و آن‌ها را به طور خودکار در یک مکان دورافتاده نگهداری و ذخیره کنید .
همچنین می‌توانید سایت وردپرس را با اپلیکیشن وردپرس موبایل مدیریت کنید .

۵. وردپرس ایمن می باشد و امنیت وردپرس را تضمین می‌کند .

وردپرس با امنیت در ذهن ایجاد شده‌است ، و یک پلت فرم بسیار امن برای راه‌اندازی یک وب سایت در نظر گرفته می‌شود . با این حال ، درست مانند دنیای واقعی ، اینترنت می‌تواند مکانی نامعلوم باشد .
افرادی هستند که می‌خواهند تا آنجا که می‌توانند ، دست‌هایشان را به هر جایی که ممکن است برسانند . برای حفاظت از سایت وردپرس تنها چند چیز ساده وجود دارد که می‌توانید آن را حتی امن‌تر کنید . برای کسب جزئیات ، راهنمای گام‌به‌گام امنیت وردپرس برای مبتدیان را ببینید .
ما از Sucuri در وب سایت مان برای حفاظت در برابر تهدیدهای معمولی مانند حملات نیروی وحشیانه و malware استفاده می‌کنیم .

۶. وردپرس می‌تواند انواع رسانه مختلف را مدیریت کند.

وردپرس تنها محدود به نوشتن متن نیست . آن با یک رسانه ساخته‌شده در رسانه‌ها برای رسیدگی به تصاویر ، صدا و فایل‌های ویدئویی است .
وردپرس از وب سایت‌های فعال پشتیبانی می‌کند که به این معنی است که می‌توانید ویدئوی یوتیوب ، عکس‌های اینستاگرام ، Tweets و صوت Soundcloud را تنها با چسباندن نشانی اینترنتی در ویرایشگر پست وردپرس استفاده کنید .

از وردپرس در چه راه‌هایی باید استفاده کنیم ؟

وردپرس را می‌توان در بسیاری از راه‌های مختلف از وب سایت‌های ساده و eCommerce بازارها و هر چیزی که در این بین هست مورد استفاده قرار داد .
در زیر چند مثال از انواع مختلف وب سایت‌هایی که می‌توانید با وردپرس تهیه کنید ، آورده شده‌است .
وبلاگ خود را آغاز کنید . یک وب سایت کسب‌وکار راه‌اندازی , یک فروشگاه آنلاین را آغاز کنید . وب سایت عضویت را راه‌اندازی کنید و به ۱۹ نوع کامل از فهرست های وب سایت‌ها مراجعه کنید که می‌توانید از وردپرس استفاده کنید .

امیدواریم که این مقاله به سوال شما در مورد این که چرا باید از وردپرس استفاده کنید ، پاسخ داده باشد . بهترین راه برای تجربه واقعی قدرت وردپرس این است که از آن استفاده کنیم . آن را امتحان کنید، و بیایید بدانیم که شما چه فکر می‌کنید .
اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفا ً از کانال یوتیوب برای برنامه‌های آموزشی وردپرس استفاده کنید . همچنین می‌توانید ما را در تویی‌تر و فیس بوک پیدا کنید .

منبع: دبیلیو پی بگینر 

 

همینطور میتواند برای طراحی سایت با وردپرس پروژه خود را به وردپرس نیت بدهید

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]